zinkadus

Alla inlägg den 14 december 2011

Av annelie ruus - 14 december 2011 12:42

  idag njuter jag av att ha en ledig dag. Jag och Ricko tog en rejäl sovmorgon, vi älskar att sova på morgonen och att sova middag så på kvällarna när jag varit ledig då är jag piggelin!!  Efter en promenad i blåsten sitter jag nu och funderar på vad jag har lust att göra. Det finns en hel del som skulle behöva göras men jag har förmågan att blunda för en del saker ibland. Den förmågan tycker jag faktiskt mycket om , tror att det är bra för kropp och själ. Ja då var frågan vad jag hade lust med, jag tar en kopp kaffe med S som kom hem nu och sätter på lite julmusik, tänder lite ljus och MYSER!!!   ha det/annelie                                                                                                                                                                                                                                                                                              (bilden är lånad från johannas vintage)

JUL
Ovido - Quiz & Flashcards