zinkadus

Alla inlägg under mars 2013

Av annelie ruus - 28 mars 2013 19:47

   VILL BARA ÖNSKA GLAD PÅSK TILL ER ALLA  

Av annelie ruus - 18 mars 2013 19:18

   


Denna fina kanna har fått flytta hem till oss. Köpte den på Jolins innan stängningen, den är från IB Laursen. De har så mycket fint och prisvärt i deras sortiment.. Funderar på om jag skulle ta ett tag med målarpenseln nu , det är många saker som väntar på att få sig en omgång av vit färg. Ha det/ annelie

Av annelie ruus - 14 mars 2013 22:08

     

Mitt i kylan känns det härligt att ha lite sköna minnen från Rhodos -resan förra  sommaren. På hyllan i sovrummet ligger lavendel-tvålar, mjuka stenar och ett armband  från denna härliga ö.  I två dagar har jag varit på kurs och fått ny kunskap, träffat trevligt folk samt ätit gott, inte illa. Men nu är jag i behov av sömn så nu blir det sängen. Ha det/annelie

Av annelie ruus - 13 mars 2013 20:11

   INSPIRATION FRÅN HOUSE DOCTOR  

Av annelie ruus - 12 mars 2013 22:26

   


Soliga underbara påskliljor ger hopp om att det är vår fastän det är kallt. Imorgon bär det av till det sagolika Sunne. Det är en utbildning med Kommunal, ska bli roligt och lärorikt hoppas jag. Ha det/annelie

Av annelie ruus - 3 mars 2013 20:09

    

Av ärmarna på en stickad tröja som var trasig och två glasburkar gjorde jag två ljuslyktor som blev ganska fina om jag får säga det själv.  Det är ju mycket stickat i heminredningen nu och när man sen kan fixa något av saker man redan har är det ju perfekt. Ha det/annelie

Skapa flashcards